کد حباب و قلب
منصور پورحیدری: نتایج استقلال خوشحالم کرد - سایت عاشقان اس اس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت عاشقان اس اس
من وبلاگی برای تیم محبوبم درست کردم تا طرفدارای تیم ازمطالب لذت ببرن خوشحال میشم نظر بدین 
قالب وبلاگ
قالب وبلاگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنان روی تخت بیمارستان است؛ اگرچه شرایط بسیار بهتری از یک هفته قبل دارد که بستری شده بود و همه هواداران را نگران کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود و به نقل از شهروند به نظر می‌رسد با برتری استقلال مقابل تراکتورسازی در جام حذفی یکی از دغدغه‌های بزرگ پورحیدری رفع شده و او حالا با خیالی راحت‌تر درباره وضع آبی‌پوشان صحبت می‌کند. البته سرپرست استقلال امیدوار است خیلی زود بتواند بهبودی پیدا کند و همچنان کنار استقلال باشد. در ادامه گفت‌وگوی «شهروند» را با منصور پورحیدری که هم‌اکنون در بخش بیمارستان ایرانمهر بستری است، می‌خوانید:

حتما می‌دانید که در هفته گذشته اهالی فوتبال و هواداران بشدت نگران وضع شما بودند.

بله، در جریان هستم. از طریق خانواده‌ام و دوستان فهمیدم که خیلی از هواداران و آشنایان نگران حال من بودند که از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.

افراد زیادی از بازیکن گرفته تا مربی و مسئول به ملاقات شما آمدند!

خوشحالم که این عزیزان به یاد من بودند. همین برای من جای افتخار دارد که این دوستان زحمت کشیدند تا این‌جا آمده‌اند. دلگرمی همین دوستان باعث شده که من این‌قدر روحیه داشته باشم. البته من به همه این دوستان گفته‌ام که این‌قدر زحمت نکشید چون شرایطم بهتر شود، به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شوم.

   از شرایط خودتان بگویید، بهتر شده‌اید؟

از روز اول که خیلی بهتر هستم؛ اما بالاخره سن من بالا رفته و باید زیر نظر پزشکان باشم. دیروز که برای آزمایش مرا به بیرون از بیمارستان بردند، خیلی اذیت شدم. در این جابه‌جایی‌ها درد زیادی را احساس می‌کنم اما پزشکان می‌گویند که طبیعی است.

به نظر می‌رسد گذراندن این روزها در بیمارستان برای شما سخت بوده است....

‌ به‌هرحال بیماری و مقابله با آن سخت است. چند تن از ورزشکاران پرورش‌ اندام و قوی‌ترین مردان به ملاقاتم آمده بودند؛ به شوخی به آنها گفتم شما که زورتان زیاد است، اگر می‌توانید مرا بردارید و از این‌جا بیرون ببرید. بالاخره این روزها هم می‌گذرد و امیدوارم زودتر به بهبودی برسم. پزشکان می‌گویند باید روند بهبودی‌ام کامل شود تا بعد از آن مرخص شوم.

شنیدیم که از داخل بیمارستان شدیدا نگران وضع استقلال هستید. درست است؟

استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و دوست داشتم در این وضع کنار تیم باشم؛ اما قسمت نبود. البته وقتی فهمیدم بازیکنان توانستند در بازی با تراکتورسازی برنده شوند، خیلی خوشحال شدم. به نظرم با توجه به سرمای هوا و فاصله نزدیک بازی‌ها استقلال توانست کار بزرگی را در تبریز انجام دهد و به فینال جام‌ حذفی صعود کند. از مظلومی و تمام بازیکنان که توانستند دل هواداران را شاد کنند، تشکر می‌کنم. البته آنها با این برد دل مرا هم شاد کردند و سنگ تمام گذاشتند.

   بازیکنان استقلال شدیدا نگران شما هستند و منتظرند تا بار دیگر کنار استقلال باشید؟

فعلا که وضعیتم معلوم نیست. شنیدم رحمتی هم مصدوم شده و از این بابت خیلی ناراحت شدم. البته با روحیه‌ای که از رحمتی سراغ دارم، مطمئنم او به‌زودی برمی‌گردد و به‌عنوان کاپیتان تیم را رهبری می‌کند. شنیدم وضع هوا هم چندان تعریفی ندارد و حتی ممکن است بازی این هفته استقلال هم عقب بیفتد. امیدوارم به لطف خداوند هوا بهتر شود تا هم بازیکنان از این بابت متضرر نشوند و هم مردم ما آسیب نبینند.

   پیش‌بینی شما از آینده استقلال در این فصل چیست؟

بازی‌های سختی در پیش است. با تجربه‌ای که من دارم، مطمئنم که بازی‌های دور برگشت شرایط بسیار سخت‌تری از دور رفت دارد. استقلال در دور رفت توانست خوب نتیجه بگیرد و امیدوارم همین روند در بازی‌های برگشت نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم یک جام برای این هواداران به ارمغان بیاوریم. این فصل استقلال با بازیکنان جوانی که در ترکیبش دارد، وضع خوبی دارد و امیدوارم هواداران نیز از تیم حمایت کنند تا موفق شود.

‌بیش از این شما را اذیت نمی‌کنیم. به‌عنوان سوال پایانی بعد از ترخیص از بیمارستان بازهم کنار استقلال خواهید بود؟

من در تمام طول عمرم سعی کردم کنار استقلال باشم. فعلا تمام دغدغه‌ام این است که بهتر شوم و از بیمارستان بیرون بیایم. هواداران دعا کنند تا خیلی زود خوب شوم و امیدوارم بتوانم باز هم در خدمت آنها و استقلال باشم.

منصورخان! صحبتی باقی مانده است؟

بازهم جا دارد از تمام کسانی که در این مدت به ملاقات من آمدند و حتی به صورت تلفنی جویای احوال من شدند،‌ تشکر کنم. از خانواده‌ام نیز تشکر می‌کنم که سختی‌های زیادی را کشیدند و کنار من بوده‌اند. وقتی دخترم را دیدم که از خارج از کشور آمده تا مرا ببیند، خیلی خوشحال شدم.


[ شنبه 94/10/5 ] [ 1:56 عصر ] [ رویا موسوی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

من رویام 20سالمه دانشجو من طرفدار چهار اتیشه استقلال هستم ومن تازه عروسی کردم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 14910
<